MvH

Publicerad 2011-10-18 19:20:53 i fotografier,


jag ser fram emot ditt svar L!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-10-21 19:36:42

Hej malin.



Som i gammla dar. När du uppdaterade och jag skrev kommentarer. Det är synd att du inte uppdaterar längre. Det är saknat, helt enkelt.



Jag gör ett försök.



När jag tog tag i dörr handtaget på vår gamla skola kändes det som att komma hem. Men tiden i hemmet stod stilla och livet hade för längesedan somnat. Det var som att hälsa på sig själv ett år i tiden tillbaka. Summa sumerum; vill vi sova oss igenom de tre kommande åren eller ska stress oss genom dem?



Och så till dit jag vill egentligen, vädret.

En nattsvart himmel men blott en stjärnbild. Har de frånvarnde slocknat, flytt.

Tillflykten är universum.



Jag kanske inte har lika mycket fantasi längre, eller så är det en brist på tid. Eller så hade jag för mycket fritid. en gång i tiden.



En gång tiden kraxade kråkorna i takt med flyttfåglarnas vingslag. Vinden svepte bort alla tankar på varma sommar dagar, och tog med sig hösten. Nu bor hösten i vårt rum. Men hur vet man att det är hösten? att det är hösten? att det är hösten som visslar i vinden.



Men det hör man väl på rösten? Att det är hösten.

svarade skogens kottar.



Sapere aude



Hälsningar

Elin

Postat av: ledsenanniko

Publicerad 2012-02-01 08:54:25

trogna annika blir besviken varenda gång hon klickar in sig här :( snälla...........?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela