elin gör en MARCUS FLINT

Publicerad 2011-01-17 21:58:50 i fotografier,

jag vet inte om jag har berättat att mina bilder gick upp i rök i höstas när hårddisken pajade.
ett helt års fotande var borta, och jag dog lite.
i lägen som detta när jag verkligen vill lägga upp foton (som inte finns) blir jag arg.
därför får jag traggla på med bilder från den senaste fotoshoten, eftersom jag inte har några fler än så länge.



(det var någon som frågade hur man gör dessa serier.
gickr.com, sen är det bara att spara bilden som kommer upp, lätt som en plätt.)

herre vad jag skrattade åt detta.
rent omöjligt att fota; 99% av bilderna blev skakiga.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-19 18:37:32

Glada nyheter min vän!



lykke li släpper sitt nya album 28 fébruariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-19 19:06:43

hoppas du inte glömmer att jag har mycket fritid :-D haha näh men här är några fina med lykke li



http://www.youtube.com/watch?v=-Q5YVTgdKbc



http://www.youtube.com/watch?v=qoOJTEllY-8&feature=related



ha ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela