I want to travel the world

Publicerad 2011-01-06 12:39:40 i fotografier,



(bilder-heartit.com)

när jag är arton så ska jag banne mig resa jorden runt. eller europa runt.
jag vill till frankrike. till italien. till australien. till england. till USA.
jag vill tågluffa, bila, cykla, flyga och bussa till olika länder och städer.
jag vill lära mig språk.
jag vill få bestämma själv, ta egna beslut.
jag vill jobba på café i små byar eller stora städer.
jag vill fota nya ställen. 

åh. två år plus en månad och några veckor kvar.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-06 18:59:42

Hej,



gillar din blogg.



Upptäckte just att du gjort dig av med "Food or Die" katten....



Tråkigt men samtidigt blir det bätter för mig hemma hos dig, billagare för dig, alltså papper jag lånar så mycket papper.(snor)



Vi ses, kan du höra av dig när du vet om vi ska ses på lördag? :-D



fin fina bilder föresten. :-D

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-06 19:01:12

Oj du gör om lite på dinblogg märkete jag just! spännande.... och kanske förrvirrande.



jag lyssanr på I'm goog I'm Gone, den är bra jag längar till vi kan spela den igen.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela