små och stora

Publicerad 2011-02-26 21:26:47 i fotografier,

efter fyra kapitell mio min mio har ruben somnat i min säng.
har varit barnvakt sen halv fem idag, och jag måste nog påstå att han är världens sötaste unge.
vi har byggt lego, käkat mums mums, ätit pasta, kollat de vises sten och ritat spöken och trollkarlar och han har också lärt sig skriva mitt namn.

det är så fascinerande att jag har varit så liten som han.
och att han en dag kommer vara lika gammal som jag.
att jag en gång inte kunde stava något annat är malin, mama & papa.
och nu kan jag flera språk.

tänkte skriva några namn ruben kom på till våra bilder, dom var kungliga.
ett spöke fick heta - Brfe
en trollkarl fick heta - Aheer
och en annan hette - Ponkus.


han är fem år.

Kommentarer

Postat av: Bri

Publicerad 2011-02-27 14:23:24

Vad sött!

Postat av: elin

Publicerad 2011-02-27 20:28:43

HEEEEEEEEEEJ



HAHAHHAHHA AH AH AH AH HA HAn sHAHAH HAH AHH

Jag säger er bara en sak skriv en bok om ruben

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela