musik

Publicerad 2011-02-28 20:51:35 i fotografier,

jag har just fått lite spotify listor av elin och blir helt nostalgisk när jag hör lalehs album me and simon.
minns att jag lyssnade på den mycket förra året, eller om det var året innan det.
det är kul det där med att man kan lyssna så förfärligt mycket på något, lägga undan det, och sen ta fram det igen och tycka det är just lika bra.
det är samma sak med regina spektors begin to hope.
musik är så bra.
lyssnade på amanda jenssens sommarprat igår på pod, förfärligt bra det med, lyssna på sr.se!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-03-01 16:52:46

kul att du gillare... :-)

jag tror du gillar dennna t-tröja. :-D

http://www.modekungen.se/se/t-shirt-outer-space-13462

Postat av: ELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNN

Publicerad 2011-03-02 17:44:17

Tänkte bara varna dig att DINA SKOR PÅ TOPSHOP är slut istorlekarna : 36, 37 och 40 såååååååå om du ska ha dem så råder jag dig att köpta dem NU.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela