tankar...

Publicerad 2010-09-27 19:01:49 i fotografier,

jag har just skrivit klart mitt brev till fadderbarnet katerin på dominikanska republiken.
jag har inte haft så mycket utomlandstankar efter min senaste dos från frankrike, men nu när dubairesan kommer närmre så har jag börjat längta lite. efter solen kanske. efter flygresan över hav mot en annan kontinent.
efter annat språk, andra människor, annan luft annan kultur. efter en bror.

även om jag för stunden trivs så bra här.i umeå, i höstluften, i kylan och den (ibland) så klar blåa himlen, med mina vänner, med skolan (!) , med det mesta.




dubbelexponering är rätt bra endå

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-09-28 18:50:13

råballa bilder, och tröjan såg ut att vara asgrym! hur gör vi i hällgen?

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-28 18:57:41

Galet fina bilder!

Så himla kul nu när jag vet att dubai verkligen verkligen blir av! WILD WADI HERE WE COME!!

Det är ju jättesnart också för den delen. Det kmr äga helt enkelt!

Postat av: isa

Publicerad 2010-09-28 21:58:15

JAODU söndag passer mig best. dig, lördah eller söndah?

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-30 19:35:49

Hej malin min vän.



Skönt att vara hemma efter en tråååkig dag i skolan.

"sapere aude"



Prov imorgon jag tror det går bra, men jag skulle vilja kunna det superbra men jag vet inteallt här i världen och L säger att man inte kan veta allt. eller om man påstår sig veta allt så är man lite...ja .........lite knasig helt enkelt.



Imorgon sjunger skolans tre klasser i kör. Och jag önskar att det skulle kunna vra kul, samtidigt som jag tror att det skule kunna vra kul fast jag vet inte alltt som sagt var.



Jag kollar inte igen om om jag har stavat fel så om du upp tädker eventuella stav fel beror det på att jag skriver snabbt och bara kollar på tagenterna och inte läser igenom, helt enket: jag tar ointe ansvar för eventuella stav fel.



Samtidigt som jag försöker att skriva en lång komentar. kom jag ihåg att vi pratat om att du kunde hälls på häär imorgon. jag harett stökigt rum att visa upp jag menar det är inte städat inte fint jääätte stöökigt!!! :-O men om du ser den här komentaren idag så kan du kanske ringa om du vill. jag vet inte vad jag gör. Jag menar vatt jag har inga pplanner för helgen. fredag alltså. jag tror mamma sa det skulle funka. jag glömde fråga hur viskulle ta oss hem hit i sonna fall. men vi kan nog talas vid i skolan också hoppas jag bara kommer ihåg det då.



styckes indelning.



styckes indelning får det att se längre ut.



HUR LÅNGA KOMENTARRER kan man igen tligen skriva?!?!?!?!?!?!?



Det r ningen sok vet. jag lyssnae på dance dance dance dance.



har du har t denna låten jagtcyker den är bar:



I am not a robot - Marina and the diamonds



HEJSÅÅÅÅ

Postat av: e

Publicerad 2010-09-30 19:36:50

PS det är synd att du uppdaterar så sällan. DS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela