morotsgräs. en syn

Publicerad 2010-09-30 19:56:03 i fotografier,




elins mopedkort redigerat av mig. så fin hon blev va?!

jag tror jag har runt hundra bilder med en filur som springer runt på en kulle.
någon gång ska jag göra en film av dom och lägga upp den här, när jag har fått tjenen på bildens godkännande (E) 

nyss har jag sörplat soppa hoss nisse.
pluggat tyska.
och svenska.
uthärdat en friluftdag som var helt okej.
och nu ska jag bänka mig för ((idol)).


OCH JUSTJA, får ej glömma. flyttningsplaner på g.....so long.
KRUN!!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-30 21:25:15

Hej kan du ta bort den bilden på mitt förar bevis.? mina fra sita siffror står ju där!

Postat av: malin

Publicerad 2010-10-01 14:29:52

fixelifixat!!

Postat av: felicia

Publicerad 2010-10-03 21:14:52

heeej kusin!

förlåt att jag inte har svarat på dina kommentarer!! men har inte direkt haft tid, skolan pågår till fem om dagarna och då är jag hemma vid sex, sen har jag jocke och alla underbara klasskamrater som jag försöker umgås med så mycket som möjligt!

hörrulörru, tänkte ifall jag skulle komma upp på höstlovet? såg att du gärna villa ta och komma hit nån helg elr så & det skulle vara dunderkanonkul!

vi får höras, jag ska bli bättre!!

pusss och kram mitt lilla hjärtebarn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela