Publicerad 2010-10-22 18:36:59 i fotografier,



www.alleventuelluppvaktningundanbedes.blogg.se

eftersom jag inte har tillgång till mina bilder får ni se två gamla istället.
bild 2 är elins bild, mycket fin.

nu lyssnar jag på coldplay och fattar inte varför jag inte har spelat denna skiva förut.
sjukt bra skiva helt enklet. (Viva la vida)
imorgon ska elin förhoppningsvis komma hit, och då ska vi sätta igång med ett nytt fotoprogekt.
med tidningspapper och fiollådor inräknat!

veckorna går så galet fort nu. var det inte fredag nyss?!
är det måndag imorgon?
helger försvinner och snart är det jul och vinter.
snön har börjat falla i förtid, och när jag kikar ut genom glipan av zebragardinerna ser jag ett snötäcke över
gatan.
är det verkligen bara oktober?!

om en vecka får jag känna på allt vad sommaren hör till igen, på nytt i brors land, långt bort i värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela