som valarna i havet...

Publicerad 2010-11-14 21:58:05 i fotografier,

en bild från förra hösten på mig och elin.
nyss har nora hälsat på, det är så kul när hon kommer hit minsann!
jag låter som en mormor mot sitt barnbarn ungefär, det vet jag.

mitt schema för helgen är som valarna i havet. späckat. hehe
det mesta med plugg,prov,prov,pulgg.
men inte bara nej.
på onsdag äre PREMIÄREN PÅ HARRY POTTER och som trogna fans så ska jag och maja självklart vara där.
jag har tillochmed knåpat ihop runda briller av ståltråd som vi ska ha på oss. kul, ellerhur!

och på fredag går flyget mot stockholmo!!!
elin och jag ska spatsera på långa gator, peka, titta i skyltfönster och dricka varma drycker på stadens cafeér.
det kommer bli guld, det känner jag på mig.
att göra nästintill ingenting men endå få ut så mycket av det, typ så ungefär.




justeja. bild två är från elin som tog den från G00glE. en fin bild.

Kommentarer

Postat av: Chloé

Publicerad 2010-11-16 19:17:37

super snygg bild, den på dig och Elin. Vars har ni fått tag på såna där masker?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela