katt gånger fyra och sommarstugan

Publicerad 2010-11-25 16:26:04 i fotografier,

 
tryck på bilderna så visas dem större.... fina ling.

riktigt rolig prao idag på café göteborg.
för första gången fick jag anordna rätterna själv, och det var mycket som skulle kommas ihåg.

paj/lasagne/toast
3 svarta oliver
1 grön
1 physalis
grön sallad
2 apelsin klyftor
2 vattenmelon bitar
dressing
solroskärnor
balsam sträck (som ibörjan blev som darriga penseldrag...)
och sist men inte minst. en extra frukt.

detta skulle läggas i en fin komposition och mycket påpek blev det ibörjan, men efter ett tag började jag lära mig.

nu börjar jag sakna min dator och mina bilder rejält. kan den inte komma snart???

Kommentarer

Postat av: Chloé

Publicerad 2010-11-26 17:50:52

Så söt katt! :)

är det din/vad heter den?

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-27 01:42:37

Sv: ja det får duu går se bra!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela