en mormor och en morfar

Publicerad 2010-11-29 15:39:10 i fotografier,

har varit hemma idag. kryat på mig, och nu känner jag mig nästan alldeles frisk!
mormor och morfar har kommit till umeå, och vi har just ätit kakor av fem olika slag och druckit kaffe.
jag har nog världens bästa morföräldrar.
hela veckan är mormor med mig här hemma, medan morfar, mor & far åker till dubai på andra sidan jorden nästan. så kul att morfar ska med tycker jag. 83 år och pigg som en nötkärna. (visst brukar man säga så?)

nu väntas en sminkning i åttan inför deras teater. hehe, jag som sminkös, ska bli kul!
och en julkonsert på station!

tack för mig


zwei foton på maja i skogen i somras.
det var myggor överallt, på varje bar hudfläck samlades dom & kalasade.
lite obehagligt vill jag minnas.



Kommentarer

Postat av: Chloé

Publicerad 2010-11-29 17:11:48

så fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela