data sönder laga vänta veckor

Publicerad 2010-11-13 15:11:59 i fotografier,

ÅÅÅÅ nej.
åååååååååååååå nej.
min hårdisk på datorn med alla bilderna har pajat, och nu måste datorn lämnas in på verkstad....
så ofantligt drygt samt makalöst irriterande faktiskt!
men som tur är hann jag spara mina bilder på en extern hårddisk innan, så dom har jag iallafall kvar.

detta gör så att denna blogg kommer vara bildlös i två till tre veckor!!
ëller utan mina bilder villsäga.

förhoppningsvis ska det inte eka tomt här hela tiden, jag ska nog kunna knåpa ihop något framöver.
vad det blir, det vet ingen än!!

....................................................................................

idag har vi varit och kollat på lägenheten ytterligare en gång.
om en månad flyttar vi in dit, och jag längtar till tusen, 1000. (tio upphöjt till tre)
jag kollar i tidningar, fantiserar och skissar över rummet som jag snart ska bosätta mig i.
idag hittade jag en såååå fin tapet som ska vara i min nya garderob.
garderoben är över en vägg, med ett vitt skynke för.

and here it is........!
 
fem av fem utropstecken!!!!!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-11-13 16:17:17

Oj. den var makalöst underbar!



Jag glömde ju sicka en länk till dig om den där tapenen jag spanat på på färg o tapet.,...



here it is:



http://www.pipstudio.com/



de har ganska mycket annat än tapeter, så kolla igenom menyn och jag hoppas du hittar dem :D



Postat av: elin

Publicerad 2010-11-13 16:51:34

Kolla det här och se vem det är! :D



http://www.piteplay.se/?p=1&clip=132&prog=2



http://www.piteplay.se/?p=1&clip=131&prog=2

Postat av: elin

Publicerad 2010-11-13 19:58:02

ÅÅh den var as snygg jag såg den i affären för.

men var inte pip tapeterna billigare på deras egna sida? Det tror jag iallfall...

Postat av: elin

Publicerad 2010-11-14 20:47:19

syns imorgon?? snart far vi till min hemstad, det ska bli spännande!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela