underbara sommar, snart kommer jag

Publicerad 2010-05-02 21:10:32 i fotografier,


underbara dagar med kusinen vid älven,

stekheta eftermiddagar med nora på nolia taket,

kvällar på balkongen med en bok och ett glas med smoothie,

långa dagar i brännland med elin,

sagolika skogar,

mysiga dagar med isa vid klockargården,

svensk sommar i sommarstugan vid havet,

galna lunch raster med elin,

underbara elin,

blommande buskar,blommor & träd.

UNDEBARA SOMMAR.
galet vad jag längtar efter sommar. friska vindar, grönt mjukt gräs, friskt porlande vatten & solens varma strålar.

i helgen har jag planerat för årets underbaraste skapelse sommarlovet.
 frankrike, kollo, stockholm, piteå och lata dagar.
komkomkom.

/M

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-05-03 17:32:51

MALIN hur kommer man upp på taket? :)

Postat av: elin du vet jag som komenterar din blogg när du ber om det ;-)

Publicerad 2010-05-03 18:46:26

Jätte sommriga bilder du malin som sagt var det sagt.

Jag skulle vilkja skriva en mil lång komentar men saken är den att jag MÅSTEE plugga engleskaM



HEJ DÅ! HEJSAN



Ps. Du june kan du förföramig :-D

Ds.



Postat av: Lo

Publicerad 2010-05-04 20:02:15

vilka härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela