massa onödigt prat på en måndagkväll

Publicerad 2010-05-03 19:03:56 i fotografier,

konstiga saker flyger omkring i luften.
en blandning av snö,regn,hagel och luft.
kanske pollen?
eller våren?

det var vår idag...

idag på engelskan när jag,elin och june övade på glosorna så frågade jag snällt till june...
-June, vill du förföra mig?
en millisekund efter så brast elin i skratt,
och jag förstod att jag hade sagt något dumt.

tre inlägg på två dagar!! rekord!! jag är på g nu.

tack för en bra dag, tack.



bilder från brännland en sommar afton.
i en unik,orginell röd ladugård.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-04 16:20:11

ja nästan precis som i mitt rum! :-D



Fin fina bilder alla nedan som du ja du evet i de förra in läggen super dupppere fifnifnaa



//elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela