MAJ

Publicerad 2010-05-14 22:27:55 i fotografier,

HALLÅ!!

igår tillbringade jag kvällen på en iskall brännlandsväg med barfota fötter och mycket skratt.
dessa roligheter gjorde jag inte helt ensam, för elin var förstås med!!
okej, jag tar det från början.

jag och elin skulle promenera till Mauds (elins pianolärare) hus som ligger i "nya, fräna, häftiga och moderna" (som elin ville kalla det..) brännland.
PLÖSTLIGT!!!började regnet forsa ned från himlen, och jag, mina nya skor och elin blev förstås dyngsura.
då vi var vid e12 så kom E på att vi kunde gå barfota. sommrigt och ja...skönt.
sagt och gjort. vi traskade vidare, såg mauds hus och gick hem igen.
mina fötter tappade känseln, och troligt vis så trampade jag på någon oskyldig mask som badade i vattenpölarna.

på detta äventyr fick vi se många trevliga och intresanta djurarter.

+EN GRODA!!!
+EN SNIGEL!!!
+MÅNGA MASKAR!!!

helt otroligt makalöst tur vi hade den kvällen.

idag så gick jag och samma vän på stan. solen sken och vädret var ryss-varmt!!
jag hade bara ben, BARA BEN!! så varmt var det, och vi åt glass i solen och gjorde några väldigt fina kap.
(specielt elins läderskor från monki på halva priset.)
sen bar det iväg hemåt till grill med grannar och goda gamla vänner.
Maten var ljuvlig, och sälskapet lika så.


PLÖSTLIGT!!! så började regnet forsa ned från himlen, åskan dånade och blixtar skymtades bland molnen.
då flyttade gästerna in under tak, som kunde se ut såhär...


senare, lika snabbt som det började, slutade det att regna och vi flyttade oss från TVn (vi såg shrek 1, en av världens roligaste filmer med lite överdriv..) och gick till älven där det var dimmigt och fint.
like this...


dessa var mitt väldigt goda sälskap under kvällen...

majsan...

isa....

grannen tuuva...

och även ruben var med på ett hörn!



imorgon- dansföreställning. wish me good luck....

puh, det var ett långt inlägg, tack för mig.

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-05-14 23:17:09

HAHA VILKEN FUL BILD PÅ MIG

Postat av: Maja

Publicerad 2010-05-27 13:21:42

Jag gillar våra föräldrars kreativitet!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela