kind of MAGIC

Publicerad 2010-05-17 22:19:24 i fotografier,




åh...åh.....
detta är nog världens vackraste plats jag någonsin varit på.
en liten resturant som låg på en klippa vid havet.
vi satt där i timmar och bara...åt, spejade på blåvalar och var. - underbart!!
för att komma dit så måste man gå upp för hela "berget" också, och i stekande värme så var inte detta ett så hett alternativ (haha..) men mödan var verkligen värt den när man väl kommit dit.
  
nu käkar jag grodd macka (min groddar har just grott klart!!) och ska snart gå till sängs.
och eftersom att jag nästan inte fick någon blund inatt så borde jag ju kunna sova lite nu istället... låter rätt logiskt faktiskt.

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2010-05-19 18:29:11

hej fina biler !!!! :D

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-19 19:24:42

Heeej på deej malin.



jag har panik jag ska prata om blåvalar. men vadå det finns inget att säga om dåm! DE ÄR bara stora lever i havet och äter krill. det är deras liv bara. två miuter .. hm jag måste nug prata extremt långsamt typ som Doris i hitta nemo alltså valska. COOOLT! :-) yeeah this gonna be great.



Ne tror inte det. men för övrigt tillbaka till något du bryr dej om..- tar du med dum fakta till i morgon eller?! :-O



ctrl + A



jag tror att alla mina

antaeckningar är = ctrl+alt+delete



hej då + fina bilder !!! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela