invigningen av UMEÅ SKATEPARK!!!

Publicerad 2010-05-22 20:26:57 i fotografier,



Ida sken som en sol för you skate girl!

jag var på väg att visa nora och gustaf en dubbel heelflip med grab och allt.

dom blev föga förvånade och imponerade!



madde var på g!



hallåhallå!

ikväll har jag äntligen städat klart mitt rum, och nu har jag även kollat igenom dagens och gårdagens bilder.
Idag var jag på invigningen av skateparken vid kajen.
parken var så fin, så fin och det var grymt mycket folk där, både stora och små!
jag fotade runt lite, och här är tio av typ femhundra bilderna jag tog.

NORA & GUSTAFO var även där. fina och rara människor är dom!!

//malin


Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-23 11:57:28

hej malin.

fina bilder. coola redigeringar +++++



men du... har du sickat in en fin bil som du ritat en dinosaurie till min dinosaurie inlägg sicka ditt för slag till [email protected] ???????



Om inte sicka snart. typ... NU. eller ja du gör ju som du vill men hälst nu.



Suftat runt lite på den store internett vågen. Surfat och dykt ner i gytjan efter info om textil tryck. Varför är det så svårt att se när vattnet är smutsigt?!



Men då du har det trevligt i granskogen uppe på berget just nu jobba hårt och åka bil tjäna pengar jag är hemma. har du det bra så överlever jag.



hejdå



din vän elin.

Postat av: elin, som borde kolla sin mejl innan hon skäller ut någon.

Publicerad 2010-05-23 12:20:17

hejmalin.



jag såg nu att du hade sickataa. taaack! suuuper asa mega extrema snygga. ahhahha.



men tänka sig de var BARA du som tagit dej tid att sicka.. :-( så jag fick minsan fixa... på ett nej nej... nej inte illegalt bara anta mig ett täck namnnamnnnmn hur stavs namn?1 åh hoj.



Med hälksningar från



"vetenskapsmannen"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela