great

Publicerad 2010-05-28 22:38:27 i fotografier,



foton tagna av mig i maj.

ikväll har jag varit med min allra finaste vän nor(a)!
spiderman och pizza.
ingen dålig kväll.

dom följande dagarna/veckorna innan sommarlovet känns great.
på måndag tar våran klass bussen upp till sthlm på klassresa och ska segla med båten ellen.
veckan efter så blir det utflykt,fika,brännbollsturnering,(fett kul)betygstättningslov och SOMMARLOV!!
åh, livet leker.

ett meddelande till vädret.
(snälla regn & rusk, grå himmel och dimma gå och göm er. iallafall tills hösten.
då får ni komma fram och vara allmänt otrevliga, gärna för mig.
men inte i maj. inte i june, juli eller agusti för guds skull!)

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-29 16:03:30

fina bilder malin !

Postat av: felicia

Publicerad 2010-05-30 18:28:15

snygg bilder kusin!

mycket också att bilden var cute! (a)

när skulle du konfimera dig?

pusssshejs bejb

Postat av: felicia

Publicerad 2010-05-30 18:28:52

tycker ist för mycket..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela