Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-12 18:31:38

grattis till Nora. (!) :-)



Postat av: Noraa

Publicerad 2010-05-13 00:42:56

maaaaaaaalin. det var icket en fin bild. men tack ändå och eran present var asasasasasfin!!

Postat av: nora igen!

Publicerad 2010-05-13 21:32:57

YOU, i think it souds very good but you know, i have so much homework to do, but maybye just on the evning? / your dear friend norah jones

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-14 22:18:48

Hej malin!



Och de tittade upp mot himlen där den nionde månen lyste klart som en stor,rund och tallrik



tänk på det sista haha stor,rund och tallrik.



Fin berättelse i övrigt men det var något med när det började regna , ösregna... något som intre stämde tänk,nu och då inte blanda.



Jag har börjat på min saga. började om. men det är fortfarande min boror och hans systar som letar efter harens unge...



ses på måndag detta var minnsan en väääääääääääääääldigt låååånge helg. sorry(tänk på utalet där allatså inte sorry utan sorrey) att jag inte kom på dansförestälningen :-(



Och jag väntar och har väntat alldeless för länge på att du ska uppdatera. jag ttänkter inte göra det om du inte gör det.



med hälsningar från elin som inte bor i skogens mörker utan i ett öppet landkap där vindarna sjunger vårt lands nationalsong.



// elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela