bokcafé pilgatan

Publicerad 2010-05-06 16:47:03 i fotografier,





hallå!

idag har jag haft min första prao dag på bokcafé pilgatan!!
det har varit otroligt roligt och spännande att få prova på något nytt.
idag har jag fått baka, ta emot kunder, städa kylskop, sortera, skriva på lappar,diska & äta god lunch.
och någon minut så sprang jag runt och försökte fota lite, och troligt vis (väldigt troligt) så kommer fler bilder upp inom kort.
en super dag helt enkelt!!

justja1 : jag har haft besöks rekord två dagar i rad, jätte roligt!
justja2 : jag ska snart visa de jag köpte igår på myrorna och kupan.
justja3 : glöm ej bort elin.

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-05-06 16:54:21

fint!! hur länge praoar du där, jag tänkte kanske att jag kunde komma och hälsa på på ett fika someday ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela