SOMMAR

Publicerad 2010-06-12 15:47:18 i fotografier,








några bilder från gårddagen med maja.






några bilder från grekland förra sommaren, och på kanske världens snyggaste kusin.

Nu har jag sommarlov. sommar.lov. galet igentligen vad jag har längtat efter detta.
två hela månader av bad, sol, regn, stugor, frankrike, kusiner, grill, morden i midsummer, miss Murple, jordgubbar, böcker, sena nätter och ljusa kvällar, bruna ben, tjorvigt hår, leenden, hög musik, lata dagar i hamocken i piteå och fräknar!

updateringen här kommer troligtvis bli glesare, men regniga och stormiga dagar kanske något nytt inlägg dyker upp.

GLAD SOMMAR!!!

Kommentarer

Postat av: CeciliaCharlie

Publicerad 2010-06-12 20:47:28

Jodå det är bra här! :)

okajokaj, ja då kanske vi ses.

Postat av: elin

Publicerad 2010-06-15 09:41:55

Hej.



Jätte fina bilder Malin!!!



Maja har du klippt dig nu? Jätte fint hursomhälst!!!

Postat av: elin

Publicerad 2010-06-15 19:52:53

Betyder detta att du inte kommer att uppdatera på hela sommaren?! Det skulle bara vara bra att veta för om du inte ks adet så är det bra att jag förstått det rätt, altså att jag inte behöver kolla din blogg 10 gånger per dag om du uppdaterat?!!!.



tack!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-15 22:42:06

Ja, nu har jag klippt mig :)

Sommrigtsommrigt! vart tog det fina vädret vägen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela