en slagen hjälte....

Publicerad 2010-06-09 21:41:46 i fotografier,



sauna-kylpeä!


hallå!
idag har vi haft våran årliga brännbollsturnering här på waldorf.
vi var FBB. (finskabastubadare)
det regnade i princip hela dagen och på slutet så hade allt smink runnit, och de flesta hade bytt om till vanliga kläder igen.
vi mötte niorna och vann mot dem, men förlorade mot gymnasiet.
elvorna (2-an) var avatarer, och dom hade satsat något enormt!! jag skulle seriöst inte märka om dom var de som var med i filmen, så lika var dom. riktiga avatarer.

efter en heldag i regn så var man ganska slut när man kom hem, och en dusch senare så låg jag nerbäddad i sängen med en varm katt på fötterna.

ikväll har jag bakat bullar. spontanbak kan man säga, och fina blev dom!
ha en bra kväll

före&efter.&jag.liteblöt.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-06-09 22:24:27

hEJJJj malin!!



fina bilder.



skur.



hur blir det imorgon?!



Postat av: isa

Publicerad 2010-06-09 23:46:02

hade du din as-snygga handduksklänning?

Postat av: felicia

Publicerad 2010-06-13 20:25:08

min lilla apsnyggga kusin jag ringer dig imorrrrrrrn! :)

pussss ¨på deih!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-15 22:43:55

visselvissel kan man få numret till sminkösen?

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-07-17 19:15:24

Heeej Malin! Och TACK :)

Jag får ju bara säga detsamma, jättefina bilder!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela