Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-07-23 22:12:33

Det var höst katalogen som kom. Den var kul! Men inte Underbar. Jag hade som sätt allt nästan på internet redan...

Det var lite fler saker vi fick från grannarna också, och lite roliga kläder till utklädningslådan hahaahhaah!!!



+ du ville väl ha en vit skorta??? Vi fick en vit skorta om du vill ha den kan du få den :-D

Postat av: felicia

Publicerad 2010-07-24 15:35:56

heeeej malin min kusin!

jobbet gick kanon, på måndag rullar lönen in på kontot och den ligger på 3790kronor och så får jag barnbidrag på det, jag är så jefla stolt och kommer vara rik!

hur gick det att jobba hos din mormor&morfar?!



vi saknar både dig och sara här med, längtar som satan till nästa helg då vi ska träffas och fira mormor och ha det götta!



taaaack, mycket snygg bild tagen av en mycket bra fotograf!!!

pussspådigmalinsnartsynsviochdåjeflar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela