min vän elin.min vän är elin.elin är en vän.min är elin.

Publicerad 2010-01-03 19:20:33 i fotografier,


Under det vackraste snötäcket finns isen.
Hal och slipprig.
Gå försiktigt på vacker snö, under finns isen.
Ja så gå, promenera, drälla omkring, spring inte så där som någon gör på den vackraste snön, under finns isen.
Under det vackraste snötäcket finns isen.
Hal och slipprig.
Gå försiktigt på vacker snö, under finns isen.
Ja så gå, promenera, drälla omkring, spring inte så där som någon gör på den vackraste snön, under finns isen.
Under det vackraste snötäcket finns isen.
Hal och slipprig.
Gå försiktigt på vacker snö, under finns isen.
Ja så gå, promenera, drälla omkring, spring inte så där som någon gör på den vackraste snön, under finns isen.

det här min vän elin skrev. hon är allt smart hon.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-03 23:10:18

Ett förvånat ansikte må jag säga.



Så nu när jag ändå talar så var det många dagar och veckor sedan jag skrev ett ord.



Utan för mitt fönsterglas dansar stadens finase snöflingor. Slänger man bara en blick åt deras håll så ser alla lika vita och lätta ut. Men tittar du närmre , ja noga kanske alla inte är vad de såg ut att vara. Kanske falla snöflingor utan för ditt fönster i stadens kvarter under stadens upplysta himmel. Du vet vad det är. Snö forsar ner från skyn i kväll i natt.



Ett nytt år. 2010.

Svårt att förstå när man börjar tänka på att tiden gick så fort. När jag nu också tycker att denna stund just nu går så långsamt. Det ärlite så där vi säger,olika.



På tal om snö. Nu dansar inga snöflingor från nattsvart himmel mer. Nu faller trasiga snöflisor från stjärnornas hem, universum. Universum snöar på oss.



På tal om snö, det minsta minsta som jag inte önskar just nu är tö.



Tillbaka---> Det var länge sedan jag sa något om något men det har varit fina bilder här. Om jag bortser från dett pigga ansiktet alltså nu är jag trött kan man beställa ett sådant humör. Om det inte stör.



Om det inte stör, kanske vi kan ses någon gång?



Ha det bättre än det går... Eller nej ha det så bra som det går.



Hejdå, Adjö



det ända man vet som framtiden är att man någon gång kommer att dö.



Nu ska jag se på när universum snöar på oss.

Sov.

Postat av: isa

Publicerad 2010-01-04 17:27:20

hej Malin!

Trevligt att du gillade tröjan! Jag kan gärna ge dig lite tips ang. Photoscape! :) Jag har inte svarat på kommentaren förrän nu, mitt internet har inte sammarbetat med mig... Lång trång gång kommentar av Elin..! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela