Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-31 11:50:56

Hej hej då malin. nu har du nog farit iväg långt söder mot Stockholmen. Ocg sedan reser du nog över Atlantens strömmande vatten, och kommer slutligen till en större ö i Det karibiska ölandet.



Har det bra. Trycker på knappen på nikon. Träffar flickan i ödelandets byar. Ser lite mer av den värld vi lever i. Upplever värmen. Ser solen som färgar pigment.



Du har det nog bra.



Men så pjåkigt är det ju inte här. -20 grader och vinden blåser som aldrig förr. Nej nje nej, tyck inte synd om mej här är det fin fin fint och härligt.



I luften yr snöflingor om kring men det snöar inte. Det är vinden som tagit dem till fånga. Det blåses ned snön från taket. Det är vad som händer.



Men vi ses snart igen. Ja bara om länge lång tiden. Saknad.



Men när jag med liten efertanke kommer i håg att när du läser det här sok jag har skrivit nu så är du nog tillbaka.



#000000 #FFFFFF #CC00DD

Postat av: figgstaaaar

Publicerad 2010-01-31 12:59:57

d är klart att ja inte har glömt dig! ja åker till mormor vid fyratiden, för ni skulle komma fem?



brevet kom i fredags, så ja skickar mitt nån gång nästa vecka kanske?!



snart ses vi!

pussspådeg!

Postat av: isa

Publicerad 2010-01-31 16:22:00

hejdå... fusk kan man ju kalla det (om man har lust)! jag är aaavis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela