Santa Domingo

Publicerad 2010-02-06 23:31:31 i fotografier,

HOLA!

Ah, antligen ar vi framme i huvudstaden efter en dag med bussturer och trangsel i varmen. vi har akt fran Las Galeras (i minibuss) till Samana och sen vidare till Santa Domingos dar jag befinner mej just nu.

Fran buss stationen har i Santa Domingo bestamde vi oss for att ga till hotellet istallet for att ta en taxi.
det var mycket langre en vad vi forst trodde och vi fick lov att ga flera kilometer i hettan och korsa bilvagar med tutande bilar. Jag var trott, smutsig och hungrig och jag visste inte hur hotellet var eller var det var, jag bara hangde pa mamma och pappa och antog att dom kunde vagen.

nar vi senare kom fram till hotellet sa kande jag lattnad och ren gladje, det var langt over forvantan!
nu ar jag ny duschad och snart ska jag ga ut till marknaden har utanfor, tack tack.

CIAO!

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-07 00:58:12

va nice att hotellet var bra!

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-15 10:08:24

Hej Malin.



Nu har du varit borta väldigtlänge. Tiden går.

När kommer du hem, det har jag glömt bort.



Under tiden när den har gått har jag just varit i höga berg och åkt upp och ner ned och upp på skidor.



Nu är jag sjuk.



Jag är hemma i lilla landet där jag hör hemma.



I skolan har jag läst den boken, ska skriva en recension om den sedan sen.



Jag har spelat på elfenben, svarta som vita.

och gjort något nytt.



"The costume man look at the painting, and the little girl draws on the floor."



hej då vi ses snart igen det här monentar varså .

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-16 11:27:57

hejhej!

när kommer du hem? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela