hemma,15år,lycklig

Publicerad 2010-02-17 17:02:27 i fotografier,

Hoj. nu är jag hemma och sitter i min nybäddade säng, har en katt som ligger vid fötterna (en väldigt stor katt som ser ut som en boll med hår, men mycket kelig och snäll är hon allt!) och ett brett leende på läpparna!!igår kom vi hem till stockholm (efter en mycket lång flygresan) och igår fyllde jag även 15 år!
jag föddes kvart över nio, och just då hände det mycket på flyget..
- jag fyllde år!
-vi landade i stockholm!
-jag kräktes upp alla nudlar (och de närmaste måltiderna) i påsen, på stolen och på byxan. grattis malin tänkte jag innan jag hulkade upp igen.

innat så sov jag och vaknade i kylan. det kändes som rena rama istiden när temperaturen var runt 5 grader. 5 GRADER!!!!! det vara bara den keliga bollen som ville värma mej, tack ling!

Idag var jag tillbaka på skolan igen, och det var trevligt värre att träffa june och ha en vardag igen!
allt var bra förutom att 1,elin var borta & 2,jag förfrös fötterna av mej när vi hade skridskor på idrotten.
HUJ, ses imorgon.


btw.snart kommer alla bilderna från resan, jag måste bara vila upp mej lite innan, sen kör vi så det ryker!!

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-17 20:19:55

välkommen hem till istiden! du har missat minus tjugo grader, grattis! :)

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-02-17 20:41:53

Ser fram emot bilderna :D

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-18 09:28:59

Hej hej malin hej och välkommen hem till ditt hem.



Trevligt att du är här igen.



Jag komm inte till skolan idag. Har såvit 14 timmar. 14 TIMMAR. SÅ LÄNGE HAR JAG ALDRIG SVÅVIT FÖRR!! sommnade med feber, värk i benen som om jag hade spungigt en mil sommnade vid 6 tiden. Vaknade mitt i natten. vaknade på morgonen. Då trodde jag först thjohiioo nu är jag så frisk att jag skulle kunna springa en mil. nej nejnej, jag är fortfarande sjuk.i mårgon är jag i skolan..



att höra dig berätta för mig om delen av världen du besökt ska bli kul. Om den lilla ön. Kul också att se bilder från stället som var svårt att föreställa sig.



Tillbaka till något du kanske tycker är viktigt. Grattis, grattis och ett stort grattis. 15 år ja det är underbart, fantastiskt, otroligt. kul.

16 februari, kommer du ihåg nionde, nionde februari. Det gör jag. Grattulatioooner.



Ha det.



adjö.



Din vän Elin som känner min vän proffs fotografen.



----------> (kolla in detta)---> :-)

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-18 16:45:14

ELIN!



först och främst. stavfelet imårgon måste du ändra på....IMORGON. (det är som när du skriver aldrig med två L.)



först och nästan främst.

det här är sanning. jag köpte en datorbiljett på hotellet för att skriva grattis till dej, men det hakade upp sej och jag kom aldrig in.

så nu gör jag det (fast försent)

GRATTISGRATTISGRATTISELLLLLLIIIIINNNNNN!!!!!!!



sist och främst.

ser fram emot att du kommer till skolan och på taco-middagen.



HOJ.



(checka denhär dåå. ----> P:0)=Z=: (en gubbe med kepa och skor.))

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-18 19:05:09

tack, välbehövligt grattis.



Jo mina stavfel är något att tänka på. men som ursäkt är det inte ett världsproblem.



adjö.

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-18 19:05:22

tack, välbehövligt grattis.



Jo mina stavfel är något att tänka på. men som ursäkt är det inte ett världsproblem.



adjö.

Postat av: felicia

Publicerad 2010-03-01 22:26:40

malinmalinmalin, såg du att ja försökte ringa dig på din födelsedag flera gånger?!

ja lämnade ett meddelande till dig, kanske du inte sett än..

men aja, grattisgrattisgrattis!



låter som en spyfärdig födelsedag, men ja hoppas att den & resan har vart toppen, ändå!

puss på dig!

Postat av: zoppyklon

Publicerad 2010-03-03 11:16:27

ååh detta jävla fenomen med alla nittifemmor som är 1 snygga 2 bra på att fota 3 socialt kompetenta och 4 roliga, vad är det med det!??!!?!?!? WHATS UP WITH DAT jag var värdelös när jag var femton och du är fabulous

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela