här kommer lyckan

Publicerad 2010-02-22 20:00:25 i fotografier,


lyckliga gatuhundrar på kvällen vi stranden.

hallå! nu är det planer att byta rum på riktigt. det är nämligen tänkt att jag ska byta rum till det som är tv-rummet nu, och det är mycket fix & trix som behöver fixas. det här med rum-bytet kommer nog att bli rätt bra tillslut, och när det är klart så kommer det nog upp några bilder ska ni få se!!

pappa ligger nerbäddad i soffan och kräks och blöder näsblod samtidigt. (jag har inte hört den kombinationen förut.) och jag vågar knappt gå i närheten av han ifall jag skulle bli smittad. det skulle inte vara roligt att har kräksjukan igen....

svej.

Kommentarer

Postat av: norpi!

Publicerad 2010-02-24 07:53:15

lär mig att göra så där!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela