dominikanska republiken

Publicerad 2010-02-03 23:48:58 i fotografier,

halla!

efter tjugofyra timmars lang resa med tag, buss och flyg ar vi antligen framme har pa dominikanska republiken!
naturen ar underbar och jag har fotat massor redan , sa framover sa kommer det bra vara bilder har ifran! (troligtvis de narmsta tre aren!!)
Pa dagarna sa ligger jag i skuggan under en palm och laser en bok, och badar i havet forstas!och pa kvallarna sa gar vi in till byn och ater middag, vilket ar valdigt trevligt!
vadret ar otroligt varmt och jag har kopt mej en hatt gjort av palmblad sa att jag inte branner upp!
nu maste jag ga, har ska atas! 

hoppas ni har det bra i umea, kram

Kommentarer

Postat av: norri

Publicerad 2010-02-04 11:45:06

Åhhhhhhhhh. det är inte ens kul............hate you right now.

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-04 16:06:29

åh, vad härligt det låter! jag sitter har och blir a-v-i-s-! Fressten, har jag sagt till dig att allt är klappat och klart inför fjällen? Fast det är väl det sista du längtar efter nu, kallt kallt kallt! Hihi, jag är så busig att jag har skrivit en liten "hat-text" på min blogg (inlägg: tusen sköna). nej, skoja bara eller nej jag har skrivit en avistext ;) ha det gött i dominikanska nu nu ska jag krypa ner under täcket och värma mig, det är SVINKALLT!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-04 18:14:28

Gu vad kul!

Postat av: June

Publicerad 2010-02-04 18:27:05

Oj då, Vad bra att resan har gått bra. I dag på HK så gjorde vi västerbottens paj, Rene sa att det var synd att du inte var där, för det var ju du som ville göra det :P. Hoppas att du har det jätte Bra..

Kram umeå :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela