Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-12-01 18:49:53

hej malin. manil.



hej.



det du sa om att alla saknar mig gör mig rädd. Vad har du gjort?!?!



ha ha ha...?



Men jag tillfrisknar kanske snart och vi har tur.



jag tycker att det ska bli kul den dagen vi ska fota. Vart ska vi vara då? När ska det bli av? Vilka förberedelser ska vi göra?



funderingar bara.



jag tänkte också bara lite grann på hur jag ska ta igen morgon perioden, men det räknar jag inte att du svarar på jag behövde bara säga det högt då min familj inte hör mig. De firar min faster som kanske du snart är granne meds 50 års dag, grattis.



Hej,då.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-02 10:04:57

hejeej.



hehe, jag funderade på att göra dig till ett skrivbordsunderlägg med texten saknad. gjorde det inte!

och idag drömde jag så knasigt. att du, jag och maja var på en fest (snarare partaj) på monki. alla kläderna var bortplockade, man fick gratis gnugg-tatueringar, och du köpte en cafe au latte!!

var fick jag dessa ideer ifrån måntro!



jio, morgonperioden behöver du nog inte ta igemn alls som tur är!



ska vi fota hos mig på lördag/söndag dag/morgon.

mormor är ju hemma, och mor & far borta.

innan går vi till kvantum och köper vår reakvisita!



okeej, what sägs?

snart ser vi 8ans teater.jag kan spela upp den för dig när du är frisk igen.

en enmans robinhood!!!!!!! SUCCE!



nu är deyt matte. ska bli skoooooojjjj!!!! :D :D :D



hejdå! alla hälsar!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-12-02 10:08:11

Du tar fruktansvärt vackra bilder.

Fina, som sommarminnen.



Slår vad om att de luktar gott.

Postat av: Chloé

Publicerad 2010-12-02 14:53:09

så otroligt fina bilder,Malin!

Postat av: malin

Publicerad 2010-12-02 15:41:17

Hej Malin

, det är elin. varför skriver du komentarer till dig själv? Det r min grej ju!!! Och det gör jag BARA när jag vet att jag inte kommer att få några komentarer.



Men jag förstår kanske inte......



synd att jag missade teatren, jag hade sätt frammot den...men så är livet som livet.



men jag kom att tänka på jag är inte säker på om jag vill äta godis som man har haft i ansiktet: äckligt, förskräckligt.



det var det. . . . jag ska köpta ett akvarium.

Postat av: elin

Publicerad 2010-12-02 15:42:45

glömde säga, ha ha ha ha FultT finger!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-12-02 17:09:38

skattkammarplaneten finns i alla våras hjärtan! :D



Det finns lärare som luktar gott, men allra godast luktar josef ;)



Ha en fin kväll, och lägg upp trevliga bilder så vi får glädjas i våra hus, nu tändas tretti juleljus

Postat av: astrid

Publicerad 2010-12-07 22:56:30

vilken fin kattbild!!! mega

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela