frankrike två (trefyra på g.)

Publicerad 2010-08-23 16:02:54 i fotografier,

okej, nu var det ett tag sen.
jag har varit i frankrike, jag har varit sjuk och jag har börjat skolan.
vi börjar med den förstnämda.

resan dit o hem gick bra, bättre än jag först anade---> (illamående,domnande fötter,länga sömnlösa nätter.....)
när vi väl kom fram var vädret strålande, och det fortsatte det vara resten av veckan.
maten var... hm, låt säga ätlig och nätterna var kalla,kallare,kallast. men med dubbla byxor,tröjor & filtar blev dom genast mer behagliga, och efter det sov jag som en ängel ungerfär.
jag och mina två kompanjoner c1s och m@ja gick promenader i den fina (mest sagt makalösa, storslagna, underbara..) byn Taizé, och vi hade våra moments. (äppel tjyveri blandannat.)
kyrkan var trevlig. trevlig var ordet, och bröderna var likaså (maximmaximmaximmaxim...)
sammanfattat..... = bra vecka.

och nu till det minst roliga här.
jag har varit sjuk.

och skolan har ju börjat, skojj. (ellerhur elin&maja)
skola = höst,vinter o vår. vi har en lång tid framför oss mannar.....









få foton från franks-rike (smaklig måltid)

Kommentarer

Postat av: Nora

Publicerad 2010-08-23 20:12:20

Jaaa det är sant!!! är taggad!!



jo, cis sa det.. astråkigt!! vad ska jag göra då? jag är ju assämst.



stuga, lätt!!! någon helg då det är fint väder så drar vi ba!! krun

Postat av: isa

Publicerad 2010-08-23 20:45:41

ååh jag vill också till frankrike!

Postat av: felicia

Publicerad 2010-08-24 18:22:00

ruggigt fina bilder kusin!

låter som en kanonresa och det hoppas jag du har haft!!

skola är kanon, har träffat ett par riktigt trevliga människor, en som heter ellen hon och jag passar perfekt ihop och det tycker vi båda två! sen umgås jag med en som heter sara, jätte söt och trevlig tjej, elvira, sjukt rolig och söt brud och sen är det några till men vi måste höras på telefon nånting så kan jag berätta mer och du om din resa!! :D

kramkramkram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-26 13:55:21

Jättekul att skolan börjar=jaaahh!

Taize ägde helt klart!

ÖDLA ÄR M`FIN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela