Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-04-18 17:30:59

tackatackar! faktiskt fattade jag detdär om eifeltornet, *sjunger fransk musik* lalallalalallalalallaallalal och sen är det nån som står i vagabond skor :] haha, vi borde verkligen träffas någon dag, det börjar bli på tiden!!

Postat av: lotta

Publicerad 2010-04-18 18:07:19

du är sjukaste bra på att fota! Verkligen!

Postat av: elin

Publicerad 2010-04-18 19:19:05

hej malin. Jag förtod inte din komentar vadå hat?! ahha internt skämt.



Jo visst uppdaterade jag förr,

Postat av: feliciaa

Publicerad 2010-04-18 21:09:43

malinmalinmalin, hur äre det?!

har du lust att säga vad sidan hette där man kunde lägga ihop flera bilder i en? pleeeeaaassssee!

snygga bilder kusin!

missss u, pusss

Postat av: elin

Publicerad 2010-04-18 21:26:25

hej nu har jag länkjtat till deeeeeeeej fårn mine sida. hoppas du FATTAR VINKEN . vink vink vink kommer alla de kungliga gör ai sommar do de skrider in franför folk fiolk folk folk,



när sk adu klippa dej.



komihåg att boka tid i för väg. haah vad var det jag sa måndagen före fredagen?1

jo "Malin vsst bokar du i tid?! ahhaaaah " och ja visst skulle du göra det.



så boka i tid.



ses i morgon vissst ska det bli kul med hemkunskaps vecka?1



jag tror jag cyckckckcklar ritillili skollilonooilinnaan.



jag måste nog ta hej svenskan annatrs kommer jag alldrig bli bra i svnenska och jag vet inte jag kan typ TYP inte konstnettrerrar mig att skriva i skolan så jag tror jag tar hem den.



Så det var allllllllt ALLT som jag (elin) hade att vräka ur mig för tillfället.



adjö sov sött.



// elin din vän proffesor inok området hitta prao plats.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela