ich habe eine katze

Publicerad 2010-04-06 15:56:21 i fotografier,





supermodell als katze. (R)

idag har jag fotat, på riktigt igen menar jag. det var allt för länge sedan och jag har glömt bort hur roligt det igentligen är. att leka med inställningarna, att trycka fingret mot avtryckaren och att höra det väl kända klick ljudet.

min kära kusin är här i umeå och idag har vi varit på pilgatan och fikat, tagit en promenad vid älven och tittat på & i stadskyrkan. ikväll blir det "house", imorgon blir det "alice i underlandet" och på torsdag så ska vi baka i bagarstugan.
-det kommer bli en dunderbra vecka.
-mera bilder väntar.
/M

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-04-06 18:50:48

Hej Malin!



Kul att se fina bilder på katten. Var det Ling hen hette?!



Idag var jag i gul/brun stuga. Min äldre släkting som är äldre än mig bor där. ensam. bara så att du vet.¨



senare va ja ba på myrorna. Hittade en fin mörkblå jacka + väska + t-tröja.



Tillbaka till något som är inressenat eller i allafall intresantare än det översående textraderna.

Jag har bokat tid. 13.00 förväntar sig fina damen med frölånga lackade naglar att vi skall infinna oss vid hennes kontor och förväntat vänta i hennes salong. Fröken njuter att att käna enkla pengar, hon tar fram saxen ur hansfacket i bilen och binder fast flickan vid en köksstol. Sedan klipper hon lite hänsyns löst i håret, spolar ned de gyllene lockarna i toaletten och säger;



"Mäheh, vadå ta vår slogan - låt oss gå lös på ditt hår"



Flickan rycker kanske på axlarna och säger förhoppningsvis bara;



" jaha jaja ja tack så mycket då, vad va priset frun?!"



Och då flinar fröken girigt och viskar;



"800 299kr nu på momangen!!"



Och vänligt och godhjärtad som flickan är räcker hon över kosingen till fröken.



Tack om du malin tog dig tid och läste igen om detta hela.



MIG DIG & mej dej



DE DEM & dom



kaffekopp & kaffe-kopp



adjö



Din Vän Elin

Postat av: natasja

Publicerad 2010-04-06 18:56:54

lovely pictures

Postat av: Runa Rullgardina Neely

Publicerad 2010-04-06 20:42:35

sv: tack! Älskar dina bilder med! Du är verkligen jätte super bra på att ta kort!



P.s jag älskar house :P

Postat av: CeciliaCharlie

Publicerad 2010-04-07 12:14:27

Alla dina bilder är super fina Malin!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-07 19:47:54

hih, taack det var en sån stor ansträngning att stava det ordet ska jag säga dig, min skalle fick tänka riktigt mycket & nu stavade jag säkert fel på ansträngning istället!

dunderbara bilder på katten!



kramen på dig!

Postat av: isa

Publicerad 2010-04-07 23:08:27

nejmen är det inte lilla kisse, eller vad hon nu heter? :D andra bilden var superduperfin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela