alleventuelluppvaktningundanbedes

Publicerad 2010-04-19 20:11:18 i fotografier,

hejhoj. en underbart fin,vacker,makalös,unik,orginell,och fantastisktotroligt ball blogg har ni här....

www.alleventuelluppvaktningundanbedes.blogg.se

det är min gode gamle vän elin som är ägaren.
om ni gillar fina bilder från landet,på kossor,kaniner och finurliga texter så är det värt ett besök. det vill jag lova.








älven,brutalt mosade hallon,landet,hallonbuskar. bilder tagna av mig från brännland i somras.

SÅ CHECK IT OUT.



Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-04-19 20:36:49

jaa, vi ses på valborg! :) men det är ju ganska länge kvar :( vad gör du på typ... söndag?

nu ska jag checka in elins blogg!

Postat av: elin

Publicerad 2010-04-19 22:09:58

vad är detta nu. slog på datorburken ochh såg en bild på en tjej på din blogg med groteskt leende me hallon i mun. ahhhhah. Jag visste inte att du smygreklamade min blogg i deta har innlägget finrutligt att du fick med min blogg så därär på kanten.



ch till slu JÄTTE FINa bilder på mitt hem land!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela