umeå - grå

Publicerad 2009-10-26 19:31:57 i fotografier,




bilder från igår vid älven

jag vet att jag inte har varit en uptaderande människa, men det är mitt internets fel.
jag brukar ofta skylla på att mitt internet är paj, men nu är det faktiskt sant!

nu är det grått i umeå. färgen på himmlen har smittat av sej på min vägg så nu har jag gråa, kalla väggar.
jag går runt och har tråkigt, äter ofta, och ringer runt till männsikor som inte är hemma.. 
elin och maja lever gott i turkiet och dubai. solsolsol & bad. men jag ska inte klaga för snart kommer de roliga dagarna!

redan imorgon då ska jag ha roligt igen, och resten av veckan också, för dansföreställningar,mormor & morfar, och världens bästa kusin kommer snart, yeees.
så då blir det nog fler bilder, och lite roligare än de här över..
men stolt är jag att jag pallrade mej iväg igår med tele objektiv och stativ, fast vädret inte var tilltalande, så bra jobbat!

ha det bra / malin

 

Kommentarer

Postat av: näsbom är bäst!

Publicerad 2009-10-28 18:34:33

nejmen, tjena!



dududu, där hade du helt fel!

ja kommer ju imorrn & då kommer vi röja sönder umeå! :D



kramkram, syns snart!

Postat av: näsbom är bäst!

Publicerad 2009-10-28 18:35:04

ps. grymt snygga bilder!

Postat av: elin, tillbaka från "solen"

Publicerad 2009-10-31 10:17:20

Hej du! det var ett tag sedan, ilandet långt borta var vädret inte som jag hoppats. regn, sol , moln, mulet, varmt, ljummet, blixtrar, åska, reng. Men det var bra iallafall staden där jag vart var lagom och fin. jag hade tandvärk - spydde i toa. Syster fick åka till sjukhuset. Någon sjöng fem gånger per dag i ett torn vid en byggnad som liknar kyrkan. Ändå var såg jag det runda jordklotets näst längsta mur som fanns uppe på ett super super högt berg. I satden fanns det många många katter, hemlösa och hungriga. Nästan alla turister hade åkt hem till rika länder. De va bra iallafall riktigt bra.



Tillbaka till världen där jag hör hemma. Jag gillar luftem som jag kan andas här frisk och sval härligt. Oja. När vi kom snöade det.



Sist och störst, härligt att komma hem och se finste foto jag alldrig kan drömma om magisk och aningen deprimerat men fint som havregrynsgröt (jag giller havregrynsgröt. Bra jobbat malin bra jobbat. Ska bli kul att träffa fina ansiktet ditt :-D <-- titta vad jag kan glad gubbe. de är sånt jag är nu glad att va hemma alltså, ser dej snart! hoppas på det iallafall.

Postat av: isa

Publicerad 2009-11-01 19:39:17

Hej Malin!

Av någon anledning suddade jag ditt lösenord och glömde bort det... Så jag har mailat bilden till [email protected] :)

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-02 01:43:51

man kan bara älska bilder på skog.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela