Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-09 20:09:39

På minner om dimman som svävar över älvens djup, tjock vit kall. I morgon ska det talas. Jag är inte nöjd med mitt tal, men jag kan heller inte göra något annat än att tala för något annat går ju inte att göra. Men men men kul med lite mer så kallade sommriga bilder. det var grått ett tag här kände jag minnsan, och jag vill också tilllägga att minnsan är ett intresant ord som man kan lägga till lite när det känns. på tal om piano.

melodiaackordgrejen jag fixat har text till. Slut omm det inte så bra, om jag får tillägga.

Fråga: har du någon gång balanserat en bärbar dator på hakan?

det har inte jag, men jag tänker nog prova att he pappas traktor på hakan och balansera igen. förra gången inte gick så bra. men På tal om ingen ting.

Ja alltså på tal om ingenting minnsan så blir det jäätte kul med talandet i morgon eller nej inte kul alls minnsan...



Citat "nästa fradag, fredag den13" slut citat

Postat av: Runa

Publicerad 2009-11-09 20:34:40

Älskar bilden med nyckelpigan! Den var väldigt kulig:) Vad har du för slags kamera?

Postat av: nonno

Publicerad 2009-11-09 20:39:44

GRYMMA bilder malin!

Postat av: Hemlig stämplad information för intreserade läsare.

Publicerad 2009-11-10 17:32:11

När det är mörkt och alla kanske sover. Då är det någon som är vaken. Vaken och dräller om kring, fattar ingeting. kanske springer ut på landsvägen och söker,letar efter vägen slut. Kanske hittar, eller inte. vet inte riktigt va man ska tro. vad ska man göra, närman går på landsvägen och letar,söker? Gåtor är omöjliga sa något kryp.

inte alls minnsan sa konstapeln som sod och väntade på bättre väder, där i sina slitna kläder...



det finns annat tids fördriv, men vissa ser det inte så. uselt.



Svenska taladet idag. du var bra. du är bra. typ bäst. om man får säga så till någon som.



Ibland kan huvudet bli tjockt med dimma i. då är det inte kul att behöva tänka, bara jobbigt.

så är det.



Tillbaka till ingenting som har med ingen ting till att göra. Jag satt och funderade över att jag på senaste tiden roat mig själv med att faktist skriva komentarer hära. Vet inte. tänk, skriv, filosofera, svårt att diskutera men ändå tänk skriv en bok. Oja oja oja oja oja jag kan det där med att skriva osammanhängade saker som inte hör till vet hur de kan bli. vet att det är inte alltid intressant. NEJ, slut talated om dett!!!



Ibland när tiden segar fram. Och personen här väntar på att klockan ska hinna ickapp med mörkret funderar sspelar piano iett ekande rum som inte säger så mycket till baka även om man kanske frågar...



Ibland vänta på tidensoom ska gå, då kanske sova.



Slut. kaniner väntar i ladugården. (ska vara snäll).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela