Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-11-26 19:10:10

schnygga pics!



haha snyggt rim där på diamant/elefant ;)



NU SKA JAG PÅ LARS WINNERBÄCKKONSERT WIHOOOOO!

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-26 19:10:19

Funderat. Dunderade. tänk.



Hälsar mig god dag.



Efter att spelat en stund, ett tag i rummet i källaren där fräken håller till åkte hem och såg dig och din vännina. Trevligt. Ha det så bra på biografen. Ville ag hälsa bara.



Just nu är det några ena som villse på televisionen och pianot i rummet som inte ekar längre fick inte andvändas efter som att det störde så mycket. Enligt vissa. öhrm. jag håller mina åsikter om detta ine hos mig själv, öhrmmm.



Tillbaka från mina egna klagor.



Tillbaka till att det var fina bilder.



Tillbaka till at tilläga att nu, ja just nu börjar jag undra om det inte har varit lite,lite kanske ja lite för mycket av det där som vi kallar regn.

Är det inte dags för luften att frysa. Dags för maren att kallna. Dags för molen högt där uppe att släppa ned lite efterlängtad snö. Snö. SNÖ.

Låt målnen höra att nu är det dags att låta snöflingorna sagt dansa ner från himmelen, och lägga sig som ett dun täcke över världen. Snö över våran värld. Grenarna på granarna blir tunga av snön och ibland suckar de och släpper lite på sin börda. Men akta dig så att det inte är du som går där under. Vem vill vell inte ha lite snö innan för polokragen.



Ingen Jul utan snö tack, om jag får be. Tackar.



När tiden plötsligt gick så fort. När tiden plötsligt blev gammal. Va? Vadå gammal? sa någon liten kotte i skogen. Eh! det förstår du dej inte på. svarade rike vetenskaps mannen näsvist. Jasså tänkte kotten iskogen, Jasså är det så det är. Då plötsligt förstod varende kotte i skogens granar.



Varende skata i skogen skrek och väsnades.

De ville flyga. Det kittlade i vingarna. Flyga i väg från kylan som de just börjat känna mot fjäder skrden. Flyga var precis vad de ville. Men inte. Inte skulle de flyga. De skulle vara kvar. Inte fick de om de ville. Onej det skulle stanna kvar här i kala paradiset i snö och kyla i november väder i kala kalla kylan ja här skulle de stanna. I alla sina dar. De skulle sanna i skog i stad med djur som var bekanta. Det var vad som händer.



Tror du. Tycker du. Vet du.



Tänk på vad som skall komma.



Tillbaka till det där som inte är så vrickat.

Spännade att få höra vad ni ska säga om biograf visningen. Spännade. Roligare. Intresant?!.



Och nu har efter ett långt tids skrivande jag kommit till den del av text orden då det är dags att börja som smått av sluta. OJa av slta, oja minnsan. Det är det som nu är dags för men ja jo ockej då minnsan.



Adjö. Adja.

Postat av: J

Publicerad 2009-11-27 19:17:27

Hehe, fina bilder och det var en kort inlägg du skrev Elin :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela