november stress.....

Publicerad 2009-11-24 19:48:14 i fotografier,

jag har på de första dagarna i veckan råkat göra så många fel som det går att göra på två regniga november dagar. tillexempel igår då jag tog fel på tiden och råkade åka en och en halv timme tidigare till yogan än vad jag borde och satt där och väntade tills jag kom på att jag blandat ihop dans tiden med yogan, smart.

idag har jag varit stressad över att jag stressar tills jag skulle stressa till dansen, eftersom vi förmodligen skulle sluta vid tre idag igen. jag stressade som vanligt vidare till bussen.kom som vanligt för tidigt och fick lov att stå där ett tag tills bussen kände för att komma. när bussen väl kom så lunkade den vidare till stan i så där 10km/h.
när jag kom fram till stan så sprang jag till rosa huset där jag har dans. men ingen var där. vi hade visst ingen dans idag, och om jag skulle vara en flitig updaterare på facebook skulle jag vetat det.(elin, jag kommer snart att bryta våran pakt mot facebook bara för att hänga med lite bättre....)

det var min vecka det.

förutom mina misstag så har jag lyckats ta några bilder iallafall.
(nog för att jag hade två sekunder att ta bilderna innan vi skulle på lektion igen...)
here it comes.



(elin jag gillar dina komentarer very much. they are sehr gut )



Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2009-11-24 21:25:07

HAHAHAHAHHAHAHAH KLANT!



bra att du ÄNTLIGEN skaffar facebook..! nu måste du acca mig som vän, jag har lagt till dej ;)

malin det var alldeles förlänge sen vi "lekte med dej" som man sa när man va liten! borde inträffa inom en snar framtid.



jag glömde bort varför jag egentligen kommenterade, SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER SNYGGA BILDER!



har du sett new moon, var den bra?

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-25 20:27:35

Som jag sagt. skriver.



funderat.funderade. tänk.



Jag undrar hur jag nu ska kunna lyckas skiva längre en förut, men jag tror inte att det kommer att bli så långt som förut. Därför att jag inte vill, eller ja jo vill.



Tillbaka till det viktiga---> Super fina bilder, jag personligen tycker bäst om andra bilden.



Just precis nu. nu är inte nu längre när jag sagt nu och du hört, har nu redan varit. Öhm, ja det där kAn man fundera länge länge länge på.



Det regnar utan för vårt fönster här. Regnar det utanför dit fönster där? Regnar det utan för någon annastans? Vet inte, vill kanske, eller inte veta. Vad spelar det för roll. Inte pinocchio iallafall.



Efter som att det regnar blir det blött på marken.

Eftersom att det regar betyder det nog att det inte är minus grader ute, utanför alltså. plusgrader.



När det regar. När vatten i droppar faller från åvan, det vi kallar himmlen. Då. Då sitter malin och läser, hon läser alltid. Och om man klagar inte vill. ARG! eller brukar det va så va? va? va?



Nej nu känner jag inte igen detta. Vad är det som jag skriver? skriver? skriver?



Nej, nej, nej. Trycker på knappar som har bokstäver på sig och som tillslut bildar något någon kallar ord, eller i detta fall; krumelirulirkomentar.



Urs.



Urs.



Tråkigt. ointresant. Men endå, ja ja oja.



Tillbaka till något som faktiskt är lite mera bättre. I snart ljud och ljus roller springer runt omkring, ja! dräller om kring skrattar och skriker.

papper och penna. trumma trumma. Iallt ska jag skita...



Kul. Öhmömmr de får enskild idivid avgöra som denne vill.



På tal om bakverk, fin a bubblor. På tanken av bubblur, så kallas såpbubblor. med en tanke på dem tänkter jag. Tänk. funderar. funderade. Om man någon gång skulle vara en såp bubbla. Då någon gång alltså om jag skulle va en, en sådan dära såpbubbla.

Då skulle jag flyga som fågeln i skyn, se ned på allt vackert och intresant all ointresant för den deln också, men då kanske om jag skulle se noga. jag då kanske jag skulle se dig dig dih och dig allihióiop på en och samma gång.



Tillbaka till det som jag faktist ville komma till.



.THE END OF THE DAY.

Postat av: NORA

Publicerad 2009-11-27 22:46:13

ÖJDU VI FICK DET PÅ MAIL OCKSÅÖ. YOU CRAZY BANDANA.

Postat av: Bri

Publicerad 2009-12-01 23:35:54

Jag sa det på skolan och jag säger det igen:

Du är begåvad!!!

//MVH Bri

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela