2xy+(15b-2x)-(5y+5x)=3w4edrftyghunjftgyui

Publicerad 2009-11-02 19:37:15 i fotografier,



halllååå.

vi har matteprov på torsdag (därav min super fina mattematiska formel till rubrik). idag har jag jobbat matte på morgonperioden i 80minuter. sedan en till mattetimma, och efter det var det på bearbetningen, och så hemma förstås. men endå får jag inte in allt i skallen.... nog om matte, till något roligare..

ELIN IS BACK IN SCHOOL!

tack för mej.

(btw. tyvär så raderade jag alla bilder jag tog på höstlovet i ren protest därför att jag tog så hemska bilder, så nu får ni nöja er med gamla bilder istället, immsoosorrry.)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-04 08:16:39

Måste ju bara säga desamma :) Riktigt snygga bilder du har. Här fick vi inte någon riktig fin höst och snart är det vinter, man är lite låg på fotoinspiration just nu.

Postat av: elin, jag komenterar

Publicerad 2009-11-04 19:17:30

hej halå hejsan. Jag säger du de att jag gillar när det kommer uppdatering. Mateh mathihkh prov i morgon jag kan då gott säga att jag är allt som inte kallas förberedd, men jag kan se de från den andra sidan inte som ett plåster utan mer som en regn skur i regnskogen utan paraply och utan galonekläder bara en stor frotemorgonrock ja unge fär så både lite roligt och ja kallt efteråt. för man blir alldrig torr det går inte att ändra sig efter störtskuren och de våta kalla har laggt sig som ett lager på huden kallt och obehagligt men går inte att ta bort inte ens om man försöker med den våra frotekvalitemorgonrocken nej det går ju inte. Ers varför gruva, nej inte gruva en smula.

Det gäller bara att ha lite tur, och efteråt kan vi spela... spela... ja! en ssång i dur.

tänk, rimma, simma... utom hus är det dimma.



Ibland blir det för mycket. Ibland blir det för lite.



Jag har hört nyligen att robinson börjar på televisionen (tv om du vet?!) vet inte om det är sant men ja ja ja oja. det bilr spännade attse om det stämmer.



på tal om ingenting---> är som en gåta, omöjligt



snart är det slut på min komentar, men elin har en lite fråga först: "Elin is back in school" vad menades med det lät kanske som om du varnade för en ny infuluensaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ja nu har jag väkt ur mig mina funderingar. funderar.



steka? äta! nej nej nej kräkas...?



O nu är jag färdig adja fina bilder som alltid malin malin malin MALIN (malin är ett svenskt namn och är väldigt roligt att skriva, onödig fakta) och som ett avslutannde ord kan jag uppmuntrande säga att jag nu ska gå ut på gården och försöka balansera fars traktor på hakan.

Postat av: Tobbe

Publicerad 2009-11-06 18:18:29

Vilka fina bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela